Jong ondernemen – Marco Aarnink: Drukwerkdeal & Print.com

I AM Jong ondernemen Marco Aarnink

Marco Aarnink (33) is op jonge leeftijd al bezig met hoe geld verdient wordt, hoe je klanten bindt en hoe waarde creatie tot stand komt. Tijdens zijn studie small business stelt hij zichzelf de vraag: wat heeft elk bedrijf nodig? Het antwoord: drukwerk. En omdat nog geen enkele drukkerij op dat moment de wereld van het internet snapt, heeft hij binnen 2 jaar meer dan een miljoen euro omzet.

Toen ontdekte ik pas: die passie voor mijn bedrijf, dat was de drijvende kracht achter mijn geluk. Geen auto of een duur huis.’

Een paar jaar later besluit hij als jonge ondernemer van 28 zijn kindje Drukwerkdeal aan een strategische partij te verkopen. ‘De eerste maandag wakker worden zonder bedrijf, dat was heel raar. Toen ontdekte ik pas: die passie voor mijn bedrijf, dat was de drijvende kracht achter mijn geluk. Geen auto of een duur huis.’ Na een paar minder succesvolle investeringen, heeft Aarnink besloten zelf weer aan de slag te gaan. Hij wil met Print.com opnieuw de wereld veroveren.


Hoe begin je met ondernemen? Gewoon, door te beginnen. Starten, doen, in actie komen en niet meer stoppen. In ‘Jong Ondernemen‘ vertellen we de inspirerende verhalen van ondernemers die het goede voorbeeld geven: hoe zijn ze begonnen en waarom? Wat waren de uitdagingen? Hoe hebben ze hun droom weten te realiseren?

Rutger
I AM

Rutger

Rutger is mede-oprichter van I AM College en bezit een onuitputtelijke drive om jongeren hun persoonlijk potentieel te laten inzien.